De la munca de jos, la organizarea evenimentelor private
Totul a inceput in urma cu 13 ani, cand am hotarat sa ma angajez intr-un restaurant ca picol. Din acel moment, viata mea s-a schimbat. Am invatat ce inseamna sa vorbesti cu clientii, sa afli ce isi doresc sa manance, sa stii ce tabieturi au si cum se pot pastra legaturi de prietenie chiar si dupa cativa ani. Anii au trecut, job-urile au fost de toate felurile (picol, ospatar, barman, agent de vanzari si manager de restaurant in 4 locatii de lux din Bucuresti).
In majoritatea cazurilor, aveam contact direct cu clientii si multumirea acestora depindea strict de munca pe care o depuneam… Atunci am invatat ca indiferent de job-ul pe care il ai, de munca pe care o depui, trebuie sa faci totul din toata inima si sa dai tot ce poti.
In urma cu 8 ani, m-am apropiat si mai mult de zona evenimentelor private. Am inceput sa cant la clapa (orga) alaturi de instrumentisti si solisti cunoscuti si parca totusi imi doream ceva si mai mult de atat. In cativa ani, am inceput deja sa organizez evenimente private, iar ca totul sa iasa bine, m-am decis sa invat ce inseamna “Maestru de Ceremonii” (MC).
3 ani de zile am stat in fata miilor de oameni, i-am bucurat, i-am distrat si am finalizat cu succes sute de evenimente. Povestea nu se termina aici, pentru ca visele trebuie indeplinite, iar de anul trecut mi-am luat inima-n dinti si am urcat pe scena sa cant. Si totusi, vad in jurul meu, sute de evenimente care nu decurg asa cum ar trebui. Oamenii nu stiu ce se afla dincolo de usile restaurantelor, sau dincolo de contractele furnizorilor de servicii. Asa am hotarat sa imi pun laolalta toate informatiile pe care le-am adunat in 13 ani si sa le impartasesc cu tine. Imi doresc sa vad cat mai multe evenimente frumoase, perfecte, fara defecte si experiente neplacute.
„Sunt aici pentru ca voi să aveți un eveniment perfect!” – Marian Ionescu